Er du klar til at drage nytte af …

…. trends i markedet?

På den korte bane vil mange nok mene de er og tjener gode penge på det allerede – mange rykker fx. allerede på at være med når Windows 8 og den tilhørende markedsplads lanceres til efteråret.

På den lange bane til gengæld er det naturligvis svært, men altid godt at blive udfordret af visionære folk …. som fx. Lars Tvede:

Skulle have været til foredrag med ham her til morgen, men hverdagen og de kortsigtede opgaver gjorde at jeg måtte prioritere om (forkert?) …. mon ikke jeg er gået glip af noget Sad smile

Har du set, hørt eller læst noget af Lars Tvede? Hvad gik jeg glip af? Og ikke mindst er der nogle som mener de har kunnet bruge den slags 20-40års perspektiver til noget praktisk lige nu og her? Er der dokumenterede cases hvor beslutninger på den korte bane har draget nytte af så langt et perspektiv?

Jeg hører så gerne om det – måske jeg skal prioritere min tid anderledes Smile

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar